  • 21. Data: 2013-07-11 15:48:33
    Temat: Re: Umowa darowizny.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, Kamil Jońca wrote:

    > Umowa (pisemna, choć nie notarialna) jest.

    To ++ :D

    > Po prostu trochę mnie zjeżyło to żądanie skarbówki.

    Nie przejmuj się.
    Jakbyś dajmy na to jakąś DG prowadził to "czynności sprawdzające"
    uznałbyś za rzecz powszechną i oczywistą.
    Przeciętnego nieprzedsiębiorcę procedura taka dotyka znacznie
    rzadziej, więc wydaje się czymś dziwnym.
    Porównaj np. z kontrolą drogową pojazdów :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-07-11 16:25:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > się zgadzają.
    > Powiem szczerze, że nie dam sobie ręki uciąć, czy załączyłem
    > potwierdzenie do formlarza. WYDAJE mi się, że tak, ale tylko mi się
    > wydaje.

    > Rozumiem. Czyli podstawy na dobrą sprawę nie ma, ale wygodniej nie kopać
    > się z koniem.
    >

    > Teraz ciąg dalszy:
    > Zadzwoniłem do skarbówki. I powiedzieli, ze mogę to wysłać mailem skan
    > umowy do osoby prowadzącej moją sprawę.
    > Czy z waszego doświadczenia wynika, że wystarczy tak zrobić, czy też
    > jednak nie należy im ufać i tylko poczta?

    wystarczy mailem.