  • 1. Data: 2003-05-01 11:07:37
    Temat: Umowa kupna sprzedazy.
    Od: "mr dee" <d...@U...zwpc.net>

    Witam,

    Mam pewien problem do rozwiazania, i chce to zalatwic zgodnie z prawem.
    Poniewaz taka sytuacja zdarza sie po raz pierwszy w zyciu, chcialbym tutaj
    uzyskac porade.

    Mianowicie, znalazlem klienta na pewna rzecz ktora lezy u mnie w domku, lecz
    klient zyczy sobie fakture, ja nie moge takiej wsyatwic poniewaz nie
    prowadze zadnej dzialalnosci. Wiec czy moge z nim spisac umowe? W tym
    prazypadku klientem jest firma.. sprawa dotyczy przedmiotu o wartosci 3400 -
    3500 tys jak to zalatwic? Jakie koszty poniose w urzedzie skarbowym??

    Prosze o porade

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2003-05-01 16:14:55
    Temat: Re: Umowa kupna sprzedazy.
    Od: "Natalia" <a...@w...pl>

    Użytkownik "mr dee" <d...@U...zwpc.net> napisał w wiadomości
> [...]
    3400 -
    > 3500 tys jak to zalatwic? Jakie koszty poniose w urzedzie skarbowym??

    nie musisz ponosci zadnych kosztow jesli posiadasz ta rzecz dluzej niz pol
    roku, jesli tak nie jest a sprzedajesz to cos z zyskiem musisz odprowadzic
    podatek od tego co zarobiles

    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-05-01 18:11:23
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Natalia" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie musisz ponosci zadnych kosztow jesli posiadasz ta rzecz dluzej niz pol
    > roku, jesli tak nie jest a sprzedajesz to cos z zyskiem musisz odprowadzic
    > podatek od tego co zarobiles

    A co z PCC ?

    Karol