  • 1. Data: 2003-05-01 08:10:13
    Temat: odliczenie VAT
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl>

    Witam
    W lutym zakupiłem towar i przypadkowo nie odliczyłem
    sobie VAT-u . Czy VAT z faktury z lutego mogę sobie odliczyć np. w maju lub
    w innym późniejszym miesiącu , czy już wszystko przepadło.

    Witek

  • 2. Data: 2003-05-01 11:03:08
    Temat: Re: odliczenie VAT
    Od: "Neno" <n...@m...org>

> [...]
    lub
    > w innym późniejszym miesiącu , czy już wszystko przepadło.
    Moim zdaniem przepadlo. Miales prawo do odliczenia w lutym lub marcu .
    Pozdrawiam .
    Ernest J.

  • 3. Data: 2003-05-01 17:54:02
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Neno" <n...@m...org> napisał w wiadomości

    > np. w maju
    > lub
    > Moim zdaniem przepadlo. Miales prawo do odliczenia w lutym lub
    > marcu .

    Zawsze można zrobić korektę wcześniejszej deklaracji...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 4. Data: 2003-05-01 19:11:58
    Od: "Neno" <n...@m...org>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości > > > W lutym
    zakupiłem towar i przypadkowo nie odliczyłem

    > Zawsze można zrobić korektę wcześniejszej deklaracji...
    Ale trzeba znalezc luke w dokumentach z lutego lub marca i ja tam gdzies
    wcisnac ...
    A tu juz sie pojawia problem . Zrobic tez trzeba by nowa KPiR i Rejestr
    zakupow VAT lub przynajmniej solidnie pokreslic ale wtedy juz bedzie widac
    dla Policji Skarbowej ,ze cos bylo nie tak .

    Takze jesli to spora kwota to warto sie pomeczyc i pokombinowac ale jesli to
    10-20 zł to wolalbym dac sobie spokoj .
    Neno.

  • 5. Data: 2003-05-01 20:46:54
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > bedzie widac
    > dla Policji Skarbowej ,ze cos bylo nie tak .
    >
    > Takze jesli to spora kwota to warto sie pomeczyc i pokombinowac

    Można jeszcze poprosić o duplikat i w arzie czego tłumaczyć, że orginał
    zaginął na poczcie... Obowiązek z tytułu podatku VAT powstaje co do zasady
    zgodnie z momentem OTRZYMANIA, a nie wystawienia faktury.

    Pozdrawiam
    BaLab

  • 6. Data: 2003-05-01 20:52:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    widac
    > dla Policji Skarbowej ,ze cos bylo nie tak .

    Po to się robi korektę, żeby było widać.
    Jak chcesz zrobić korektę i "zamaskować"
    to w KPiR?

  • 7. Data: 2003-05-01 21:23:51
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 May 2003, Neno wrote:

    >+ Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał[...]
    >+ > > > zakupiłem towar i przypadkowo nie odliczyłem
    >+ > > > sobie VAT-u . Czy VAT z faktury z lutego mogę sobie odliczyć
    >+ > > > np. w maju
    [...]
> [...]
    >+ zakupow VAT lub przynajmniej solidnie pokreslic ale wtedy juz bedzie widac
    >+ dla Policji Skarbowej ,ze cos bylo nie tak .

    Ja też stoję w kolejce z pytaniem po co są korekty, *jeśli* nie
    po to żeby wytłumaczyć się dlaczego mam pokreślony (lub ponownie
    eydrukowaną stronę) KPiR i/lub ew. VAT ?? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (któren co się nakorygował to jego. A szczególnie owych PITów
    za pół roku wstecz z powodu 6 zł nie zapomni :> ustawodawcy :>)

  • 8. Data: 2003-05-01 21:25:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 May 2003, BaLab wrote:
    [...]
> [...]
    >+ Można jeszcze poprosić o duplikat i w arzie czego tłumaczyć, że orginał
    >+ zaginął na poczcie... Obowiązek z tytułu podatku VAT

    wKF: *prawo* do odliczenia :)

    pozdrowienia, Gotfryd