  • 1. Data: 2005-03-17 09:18:21
    Temat: Umowa kupna - sprzedaży w koszty?
    Od: "Hash" <c...@n...pl>

    Witam

    Prowadzę DG w zakresie transportu drogowego.
    Zakupiłem od gościa opony za kwotę 2.900 zł. Ponieważ nie prowadzi on
    działalności spisaliśmy prosty akt kupna - sprzedaży.
    Mam w związku z tym pytania:
    1. Czy mogę to wprowadzić do kosztów
    2. Jak zaksięgować w kpir

    Z góry dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2005-03-17 13:10:13
    Temat: Re: Umowa kupna - sprzedaży w koszty?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Hash,

    Thursday, March 17, 2005, 10:18:21 AM, you wrote:

    > Prowadzę DG w zakresie transportu drogowego.
    > Zakupiłem od gościa opony za kwotę 2.900 zł. Ponieważ nie prowadzi on
    > działalności spisaliśmy prosty akt kupna - sprzedaży.

    I oczywiście wypełniliśnie PCC-1 i odprowadziliście PCC (o ile nie
    jesteś płatnikiem VAT).

    > Mam w związku z tym pytania:
    > 1. Czy mogę to wprowadzić do kosztów

    Dlaczego nie?

    > 2. Jak zaksięgować w kpir

    Jak każdy inny zakup opon.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2005-03-18 09:25:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 17 Mar 2005, RoMan Mandziejewicz wrote:

> [...]
    >+
    >+ I oczywiście wypełniliśnie PCC-1 i odprowadziliście PCC (o ile nie

    ....hm... chciałeś może napisać:
    "o ile *sprzedający* nie jest płatnikiem VAT" ??
    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)