  • 1. Data: 2005-03-17 10:30:13
    Temat: który limit do ulgi remontowej?
    Od: "Kasia & Pawel" <k...@a...pl>

    Ktory limit do ulgi remontowej obowiazuje w moim przypadku?
    Mam wydatki na remont LOKALU mieszklanego, ale rowniez potwierdzenie wplaty
    na fundusz remontowy do wspolnoty mieszkaniowej.
    Czy to bedzie ten wyzszy limit 5670 PLN z tytulu tych wplat na fundusz
    remontowy, czy limit ten dotyczy tylko DOMU nie LOKALU?
    Nie rozumiem tego...

    dziekuje z gory

    Kasia

  • 2. Data: 2005-03-17 18:19:47
    Temat: Re: który limit do ulgi remontowej?
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Kasia & Pawel" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    fundusz
    > remontowy, czy limit ten dotyczy tylko DOMU nie LOKALU?

    zaznaczasz pkt 2 w PIT D /rubr. 79 / lokalu mieszkalnego czyli takiego
    który jest do mieszkania bez względu czy to jest osobno stojący czy w
    bloku jako mieszkanie i limit wynosi 5670 ,jeżeli wspólnota dokonała
    remontu instalacji gazowej,zamontowała urządzenie np. zawór odcinający
    poza budynkiem lub zamontowała urządzenia przeciwwybuchowe to limit
    ten zwiększasz do kwoty 6615,00 i zaznaczasz pkt 2 i 3 / rubr. 79 i 80
    /

    --
    == opix ==