  • 1. Data: 2006-04-26 12:19:21
    Temat: Umowa o dzieło a PKPiR
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    Witam,
    mam pytanie: jak rozliczyć umowę o dzieło prowadząc PKPiR?
    Czy kwotę z umowy wpisujemy w kolumnie 14. A jeśli tak to będzie to kwota
    brutto czy netto?
    Pozatym, co wpisujemy w kolumnie 6 jako opis zdarzenia gospodarczego. Czy
    będzie to np numer umowy cz ogólnie "Umowa o dzieło"

    Dziękuję za rzeczową odpowiedź
    Pozdrawiam
    Tom

  • 2. Data: 2006-04-26 16:01:49
    Temat: Re: Umowa o dzieło a PKPiR
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czy kwotę z umowy wpisujemy w kolumnie 14. A je?li tak to będzie to kwota
    > brutto czy netto?

    Jezeli masz na mysli umowe o dzielo, wystepujac w charakterze zamaiwajacego,
    to kwote wynagrodzenia wpisujemy w kolumnie 13 (a nie 14) - oraz oczywiscie
    15. Wwpisujemy kwote brutto.

    > Pozatym, co wpisujemy w kolumnie 6 jako opis zdarzenia gospodarczego. Czy
    > będzie to np numer umowy cz ogólnie "Umowa o dzieło"

    Ja tak wlasnie wpisuje.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-04-28 15:47:04
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

> [...]
    > zamaiwajacego,
    > to kwote wynagrodzenia wpisujemy w kolumnie 13 (a nie 14) - oraz

    a nie jest tak, że w kolumnie 13 "Wynagrodzenia..." wpisujemy kwotę netto a
    w kolumnie 15 kwotę brutto?

    Pozdrawiam
    Tom

  • 4. Data: 2006-04-28 19:32:09
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tom wrote:

    > a nie jest tak, że w kolumnie 13 "Wynagrodzenia..." wpisujemy kwotę netto
    > a w kolumnie 15 kwotę brutto?

    Nie. Skąd taki pomysł?

    Maddy

    --
    Maddy
    Jabber ID n...@e...com.pl

  • 5. Data: 2006-04-29 04:21:01
    Od: "Tom" <t...@N...wp.pl>

    > Nie. Skąd taki pomysł?
    >
    > Maddy

    tzn źle napisałem - kolumna 13 netto a 15 podatek