  • 1. Data: 2006-04-26 08:29:33
    Temat: zakres działalności - dodatkowe wpisy?
    Od: "BP" <b...@w...pl>

    Planuję otworzyć własną działalnośćgospodarczą. Będzie to agencja
    artystyczno - reklamowa. Zastanawiam się nad określeniem zakresu
    działalności wg. PKD. I teraz nasuwa mi się pytanie: Jeżeli w zakresie mojej
    działalności wpiszę coś z działu EDUKACJA, np. "Kształcenie ustawiczne
    dorosłych i pozostałe formy kształcenia, gdzie indziej niesklasyfikowane
    (PKD 80.42.B) to czy oprócz wpisu do działalności gospodarczej będę musiała
    posiadać jeszcze jakiś dodatkowy wpis np. do ewidencji placówek edukacyjnych
    ?