  • 1. Data: 2007-08-13 11:25:33
    Temat: Umowa o dzieło - jak wypełnić rachunek?
    Od: "danynxo1" <d...@o...pl>

    Jestem pracownikiem na pełny etat. Dodatkowo dorabiam sobie robiąc projekty
    dla różnych firm (nie mojej). jak wypełnić rachunek? Kwota dla przykładu to
    1500 zł. Chodzi mi o te wszystkie składki na ubezp. emeryt., rentowe,
    chorobowe, koszty uzysk. przychodu itp.

    Tu jest link do tego rachunku....strasznie skomplikowane to wszystko jest

    http://img372.imageshack.us/img372/6002/umowairekdh3
    .png

  • 2. Data: 2007-08-13 11:43:45
    Temat: Re: Umowa o dzieło - jak wypełnić rachunek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 13 Aug 2007, danynxo1 wrote:

> [...]
    > dla różnych firm (nie mojej). jak wypełnić rachunek? Kwota dla przykładu to
    > 1500 zł. Chodzi mi o te wszystkie składki na ubezp. emeryt., rentowe,

    ...nie ma.
    Dokładniej: NIE TRZEBA od zlecenia płacić dodatkowo składek, jak ma się
    już "tytuł".

    > koszty uzysk. przychodu itp.

    A skąd mamy wiedzieć, jakie masz *udokumentowane* koszty?

    Dla "typowej umowy o dzieło" rozliczanej *ryczałtowymi* kosztami (podanik
    *może* ale nie musi!) wychodzi:
    1500 zł brutto
    300 zł *ryczałtowych* kosztów "20%"
    1200 zł podstawy opodatkowania
    228 zł podatku, a ściślej zaliczki (19%)

    Pozostaje mi 1272 zł do wypłaty.
    Co Ci się nie widzi? ;)

    pzdr, Gotfryd