  • 1. Data: 2011-01-02 19:31:49
    Temat: Umowa o dzieło skladki a ZUS
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    Hej,

    Pracuje na Umowe o Dzielo juz ponad rok (grudzien 2009), nie
    odprowadzam zadnych skladek do ZUS (tylko podatek do US jest placony),
    czy tak moze byc nadal ?

    PS. ZUS nie dzwoni, nic nie wysyla do mnie.

  • 2. Data: 2011-01-02 19:35:51
    Temat: Re: Umowa o dzieło skladki a ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-02 20:31, LprzemekL pisze:
    > Hej,
    >
    > Pracuje na Umowe o Dzielo juz ponad rok (grudzien 2009), nie
    > odprowadzam zadnych skladek do ZUS (tylko podatek do US jest placony),
    > czy tak moze byc nadal ?

    Może być.

    > PS. ZUS nie dzwoni, nic nie wysyla do mnie.

    Ja płacę i do mnie też nie dzwoni ;)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-02 19:38:46
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    > Może być.

    Ok, czyli nic sie nie zmienilo, dzieki :)

  • 4. Data: 2011-01-02 19:44:21
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.01.2011 20:31, LprzemekL wrote:
> [...]
    > czy tak moze byc nadal ?
    >
    > PS. ZUS nie dzwoni, nic nie wysyla do mnie.

    Bo jeszcze nie mają telefonu i adresu, daj im chwilkę na ogarnięcie
    papierów i kawę.

    --
    Tomek