  • 1. Data: 2011-01-02 01:07:32
    Temat: Faktura z Play - jak zaksięgować?
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Witam,

    Mysle juz nad tym dluzsza chwile i poddalem sie...
    Jest taka faktura: http://i55.tinypic.com/25i81uf.png

    Faktury za telefony zawsze ksieguje z data platnosci (tutaj: 05-01-2011).
    Ale jak zaksiegowac fakture na ktorej sa dwie stawki VAT - 22 i 23% ???

    Podobna sytuacja jest z lizingiem, ktorego faktury ksieguje z data terminu
    platnosci i ktorej data platnosci wypada na 08-01-2011 i ma vat 22%.
    Czy mam ja jednak zaksiegowac w grudniu?

    Z gory dzieki za pomoc.
    josefff

  • 2. Data: 2011-01-02 03:14:18
    Temat: Re: Faktura z Play - jak zaksięgować?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-02 02:07, josefff pisze:
> [...]
    >
    > Faktury za telefony zawsze ksieguje z data platnosci (tutaj: 05-01-2011).
    > Ale jak zaksiegowac fakture na ktorej sa dwie stawki VAT - 22 i 23% ???
    Rozbijasz Vat na 2 konta 22% i 23%
    Księgujesz po zapłacie jak płacisz w styczniu.

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka

  • 3. Data: 2011-01-02 09:46:59
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Rozbijasz Vat na 2 konta 22% i 23%
    >Księgujesz po zapłacie jak płacisz w styczniu.

    A jak to bedzie wygladac na VAT-7? Przeciez w 2011 nie bedzie rubryki 22%...
    To samo z programem ksiegowym (Mala Ksiegowosc) - w 2011 nie bedzie stawki
    22%...
    Jesli mialbym rozbijac, to czesc tej samej faktury ksieguje w grudniu po
    stawce 22% a czesc w styczniu po 23%.

    Dla mnie bez sensu ale innego rozwiazania poki co nie widze.

    josefff

  • 4. Data: 2011-01-02 10:00:19
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    josefff pisze:
    > A jak to bedzie wygladac na VAT-7? Przeciez w 2011 nie bedzie rubryki 22%...

    ale ty chcesz tę fakturę wpisać w przychody czy w koszty? Bo na VAT-7
    nie ma rozbicia podatku naliczonego na poszczególne stawki.

    andy_nek

  • 5. Data: 2011-01-02 10:08:44
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale ty chcesz tę fakturę wpisać w przychody czy w koszty? Bo na VAT-7 nie
    > ma rozbicia podatku naliczonego na poszczególne stawki.

    Masz racje, zapedzilem sie z tym VAT-7...
    Pozostaje pytanie, co z programem ksiegowym?

    josefff

  • 6. Data: 2011-01-02 10:26:27
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 02.01.2011 11:08, josefff wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz racje, zapedzilem sie z tym VAT-7...
    > Pozostaje pytanie, co z programem ksiegowym?

    Reklamować, josefff, reklamować ;)

    --
    Tomek

  • 7. Data: 2011-01-02 13:46:57
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    .

    >A jak to bedzie wygladac na VAT-7?

    a to zmarwienie play a nie Twoje .

  • 8. Data: 2011-01-02 13:47:48
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl>

    Użytkownik "josefff" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > ma rozbicia podatku naliczonego na poszczególne stawki.

    >Masz racje, zapedzilem sie z tym VAT-7...
    >Pozostaje pytanie, co z programem ksiegowym?

    poszukac takiego gdzie wklepujesz sume netto i sume vat

    josefff

  • 9. Data: 2011-01-02 17:03:19
    Od: "josefff" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > poszukac takiego gdzie wklepujesz sume netto i sume vat

    No to by było niezłe - program musiałby w cudowny sposób wypełniać kolumny
    ze stawkami VAT w rejestrze zakupów VAT ;)
    Nie znam się, ale moim zdaniem nie można w jednym miesiącu zaksięgować
    takiej faktury.

    Wychodzi na to że jednak podzielę tą fakturę na część grudniową (ze stawką
    22%) i styczniową (ze stawką 23%)...

    josefff

  • 10. Data: 2011-01-02 17:18:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-02 18:03, josefff pisze:
> [...]
    > takiej faktury.
    >
    > Wychodzi na to że jednak podzielę tą fakturę na część grudniową (ze stawką

    Program księgowy/rejstr Vat już Ci informatyk zmodyfikował?

    --
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    animka