  • Data: 2005-04-27 20:23:35
    Temat: Umowa o dzieło z przeniesieniem praw
    Od: "K090" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jaką rubrykę powinny być wpisywane przychody z tytułu umowy o dzieło z
    przeniesieniem praw autorskich (np. umowa na napisanie programu)?
    Czy powinna być to pozycja
    "przychody z osobiście wykonywanej działalności, o której mowa.... w tym z
    umowy zlecenia i umowy o dzieło."
    czy raczej
    "prawa autorskie i inne prawa, o których mowa w art.18 ustawy"

    Mam problem, bo za podobną pracę u 2 różnych zleceniodawców mam wpisane to w
    różnych pozycjach. Księgowe tłumaczyły mi, że to wszystko jedno i liczy się
    treść umowy, a nie pozycja w PIT8B.