    From: "PiotrB." <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Umowa ramowa dla umów o dzieło
    Date: Wed, 13 Feb 2008 15:14:49 +0100

    Witam,

    W 2007 roku zawarłem z wykonawcą umowę ramową
    dla umów o dzieło. Zgodnie z umową wykonawca wystawiał rachunki
    ja płaciłem i wrzucałem w koszty. W umowie nie jest określona
    data zakończenia współpracy.

    Czy waszym zdaniem od nowego roku powinienem zawrzeć nową umowę
    czy możemy współpracować w ramach starej i US nic do tego?
    Sądzę, że umowa nadal obowiązuje, więc nie ma potrzeby
    zawierać nowej, ale chciałbym się upewnić, że dobrze rozumuję.

    Piotr