  • 1. Data: 2002-11-15 14:05:44
    Temat: Umowa wynajmu domu - podatki
    Od: "Grzesiek" <g...@i...pl>

    Witam !!

    Na wstepie zaznacze ze jestem kompletnym laikiem w temecie prawa.
    Mam pytanie:
    Czy mozna zawrzec umowe miedzy mna a rodzicami odnosnie wynajmu czesci
    domu,
    w taki sposob aby sobie odliczyc od odatku 19 % wydatkow poniesionych przeze
    mnie
    na remont domu np.: wymiana poszycia dachu itp. ???????
    Oczywiscie rodzice sa wlascicielami domu.

    Za wszelkie informacje wielkie dzieki.

  • 2. Data: 2002-11-15 14:38:28
    Temat: Re: Umowa wynajmu domu - podatki
    Od: "Black" <b...@s...pl>

    Ostatnio też szukałem info na ten temat i dotarłem na stronę
    http://www.hetman.com.pl/wiedza/podatki26.html