  • 1. Data: 2002-11-15 12:25:36
    Temat: Jak wyslac towar za granice ?
    Od: "msz" <m...@z...com.pl>

    Witam

    Zalozylem sklep internetowy i zamierzam zaoferowac w przyszlosci moje towary
    klientom indywidualnym za granica.
    Bardzo prosze o wskazowki w jaki sposob zrealizowac takie zlecenie. Domyslam
    sie, ze nie moge po prostu wsadzic
    zamowionej rzeczy do kartonu i wyslac poczta. Jak sie do tego zabrac ?
    Pomaszerować do agencji celnej ? Czy w profilu
    dzialanosci firmy (w zgloszeniu do ewidencji dzialalnosci gospodarczej) musi
    byc uwzgledniony eksport ? Jak
    zrealizowac płatnosc ?

    z gory dziekuje

    Marek
    www.skoda.auto-sklep.pl
    s...@a...pl

  • 2. Data: 2002-11-15 14:57:40
    Temat: Re: Jak wyslac towar za granice ?
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik "msz" <m...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pomaszerować do agencji celnej ? Czy w profilu
    > dzialanosci firmy (w zgloszeniu do ewidencji dzialalnosci gospodarczej)
    do 170 euro wysyłasz bez jakichkolwiek zabaw tylko musisz ta wartosc
    zadeklarowac udowodnic