  • 1. Data: 2007-02-19 08:38:03
    Temat: Umowa zlecenie/dzieło a DG
    Od: " jerry" <j...@g...pl>

    Witam!

    Brat (26 lat, po studiach juz) dostał propozycję pracy, która mu odpowiada i
    w zasadzie jeśli się zdecyduje może to być praca na spory okres czasu.
    Niestety nie jest to etat. Ma zdecydować: umowa zlecenie, o dzieło lub
    zakłada DG.
    Na dłuższą metę kombinowanie z umowami może być kłopotliwe, działalność też
    ma swoje minusy (jakieś tam koszty), z drugiej strony daje inne możliwości.

    Na start ma 1000 - 1200. Co najlepiej wybrać z czysto finansowego punktu
    widzenia?

    Dzięki za info.
    Pozrawiam!

  • 2. Data: 2007-02-19 08:43:32
    Temat: Re: Umowa zlecenie/dzieło a DG
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik " jerry" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > możliwości.
    >
    > Na start ma 1000 - 1200. Co najlepiej wybrać z czysto finansowego punktu

    Dzieło.
    Nie ma zus.

  • 3. Data: 2007-02-19 13:11:44
    Od: "question" <n...@p...wp.pl>

    "Cavallino" <k...@...pl> wrote in message

    > Dzieło.
    > Nie ma zus.
    jak po studiach, to ma zus. czyż nie?

  • 4. Data: 2007-02-19 13:38:29
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "question" <n...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:erc7np$2h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > "Cavallino" <k...@...pl> wrote in message

    > jak po studiach, to ma zus. czyż nie?

    Przy umowie o dzieło też?

  • 5. Data: 2007-02-19 13:41:35
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik " jerry" <j...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:erbnlb$ks7$1@inews.gazeta.pl...

    > Na start ma 1000 - 1200. Co najlepiej wybrać z czysto
    > finansowego punktu
    > widzenia?

    Umowa o dzielo.

    marekz

  • 6. Data: 2007-02-19 14:32:40
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-02-2007 o 14:38:29 Cavallino <k...@...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "question" <n...@p...wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:erc7np$2h$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Przy umowie o dzieło też?

    Nein, chyba że coś przespałem

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 7. Data: 2007-02-19 15:36:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jerry wrote:
> [...]
    >
    > Na start ma 1000 - 1200. Co najlepiej wybrać z czysto finansowego punktu

    Umowę o pracę, albo szukać innej pracy.
    Każda inna forma to oszukiwanie pracownika.

  • 8. Data: 2007-02-19 15:38:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nein, chyba że coś przespałem

    No stąd moje pytanie, obawiałem się że ja też....

  • 9. Data: 2007-02-19 15:38:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Dzieło.
    > Nie ma zus.

    I niech od razu składa na pistolet.
    Żeby się na stare lata zastrzelić lub rzucić pod pociąg. Bo emerytury
    nikt mu nie da.

    Dziwię się, że popierasz oszukiwanie pracowników.

  • 10. Data: 2007-02-19 15:41:35
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 19-02-2007 o 16:38:40 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > I niech od razu składa na pistolet.
    > Żeby się na stare lata zastrzelić lub rzucić pod pociąg. Bo emerytury
    > nikt mu nie da.
    >
    > Dziwię się, że popierasz oszukiwanie pracowników.

    A sam sobie nie może uzbierać?