  • 1. Data: 2007-02-19 00:51:17
    Temat: Wprowadzanie faktur do KPiR z opóźnieniem
    Od: " MM" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam, mam pytanie: prowadzę działalność gospodarczą jednosobowo, jestem
    płatnikiem czynnym VAT, rozliczam się sam. W trakcie roku podatkowego
    zagubiłem kilka faktur VAT dotyczących zakupu i nie wprowadziłem ich do
    ewidencji zakupu VAT a tym samym nie ująłem w deklaracji VAT 7. Znalazłem te
    faktury w grudniu. Wprowadziłem te faktury do książki przychodów i rozchodów w
    grudniu w kwocie brutto. Czy popełniłem błąd? (przecież jako czynny podatnik
    Vat muszę wprowadzać koszty zakupu &#8211; faktury w kwocie netto)

  • 2. Data: 2007-02-19 01:38:01
    Temat: Re: Wprowadzanie faktur do KPiR z opóźnieniem
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 19.02.2007 MM <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał/a:
> [...]
    > grudniu w kwocie brutto. Czy popełniłem błąd? (przecież jako czynny podatnik
    > Vat muszę wprowadzać koszty zakupu &#8211; faktury w kwocie netto)

    Popełniłeś błąd, miałeś prawo do odliczenia VATu (mimo, że z niego nie
    skorzystałeś), więc w KPiR idzie kwota netto.
    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/