    From: "Marcin Karpiński" <m...@o...plANTYSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Upoważnienie do wystawienia/odbioru f-ry VAT
    Date: Tue, 9 Apr 2002 21:31:25 +0200

    Witam;
    kiedyś na pl.praca.dyskusje zadałem takie pytanie ale dostałem różne
    odpowiedzi i nie wiem nadal jak to jest;
    a więc czy jak nie jestem zatrudniony w firmie moich rodziców to czy mogę
    być upoważniony do:
    a)odbioru
    b)wystawienia faktury VAT.
    Czy można po prostu napisać upoważnienie do odbioru i będę mógł te faktury
    odbierać mimo że nie jestem tam zatrudniony?
    A up.do wystawienia-jak napiszę na fakturze "Wystawił:Marcin Karpiński" to
    czy jakiś urząd się czepi że wystawiłem nielegalnie bo tam nie pracuję?

    Pozdrawiam,Marcin.

    ODPISUJĄC USUŃ "ANTYSPAM"Z MOJEGO ADRESU
    WYŻEJ NIŻ TEN ŚWIAT
    WZNOSI SIĘ SYJON
    PONAD WSZELKI GRZECH
    ŚWIĘTA GÓRA SYJON