  • Data: 2002-11-22 09:09:22
    Temat: Urlop wychowawczy i składki na ZUS
    Od: "tinkywinky" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam małe pytanie, dużo wątpliwości i cichą nadzieję, że może ktoś z
    grupowiczów mi pomoże.
    Otóż jestem na urlopie macieżyńskim, który niedługo mi się kończy,
    chciałabym iść na urlop wychowawczy (zasiłek mi nie będzie przysługiwał) i
    tu pytanie : czy pracodawca będzie opłacał za mnie składki ZUS - owskie, w
    czasie trwania urlopu. Jeśli ktoś mógłby mi odpowiedzieć, bądź skierować na
    odpowiednią stronę, to byłabym ogromnie wdzięczna :))).
    Pozdrawiam
    Kasia