  • 1. Data: 2002-04-08 16:45:20
    Temat: Urlop wypoczynkowy
    Od: "Andrew" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    W 2001 r. pracowałem o pracodawcy X na 1/2 etatu od 01-06-2001r. - 2 dni w
    tygodniu po 8 godz. plus jakies tam dni w m-cu dodatkowo. Byłem na urlopie
    jakies 2 dni robocze (załóżmy dla ułatwienia 1 tydz.) . Od początku 2002 r.
    przeszedłem na cały etat. Ile urlopu z 2001 r. mam do wykorzystania w 2002
    r.? Bardzo proszę o pomoc.
    Andrew

  • 2. Data: 2002-04-17 07:37:05
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Trochę za mało informacji. To zależy jaką masz podstawę wymiaru urlopu - 18,
    20, 26. A to zależy od tego czy pracowałeś już wcześniej, jakie szkoły
    skończyłeś, a może jest to twoja pierwsza praca - wtedy jest inaczej.
    Skoro pracowałeś od 01-06, czyli 7 miesięcy to ci się należy 7/12 podstawy
    wymiaru, zaokrąglając w górę, czyli 11, 12, 16 za cały ten okres. Skoro
    byłeś na urlopie tydzień to te liczby pomniejsz o 5 dni i zostanie ci
    odpowiednio 6, 7 lub 11.