  • 1. Data: 2002-11-24 12:40:55
    Temat: Usługi internetowe raz jeszcze
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Drobne wyjaśnienie do pierwotnego postu:
    >Chciałbym rozszerzyć zakres usług mojej firmy (usługi >informatyczne) o
    >dołączanie klientów do Internetu (poprzez moje SDI).
    >Jaki rodzaj usług deklarować?
    >Czy utrzymam dotychczasowy ryczałt od przychodu?

    Sprostowanie:
    Klienci nie są dołączani do łącza SDI, lecz do mojej sieci LAN.
    Sorry za nieścisłości :)
    Pytam więc ponownie:
    Jaki rodzaj usług deklarować?
    Czy utrzymam dotychczasowy ryczałt od przychodu?

    Pozdrówka.
    Ryszard K.

  • 2. Data: 2002-11-29 22:26:09
    Temat: Re: Usługi internetowe raz jeszcze
    Od: "Iwona Jakubowska" <i...@...v.pl.nospam>

    Użytkownik "Ryszard" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytam więc ponownie:
    > Jaki rodzaj usług deklarować?
    > Czy utrzymam dotychczasowy ryczałt od przychodu?

    To ze sa podlaczeni do sieci LAN nic nie zmienia. Nie mozesz tego zrobic -
    oczywisci formalnie. Internet nie moze wyjsc poza lokal w ktorym jest
    zainstalowanie SDI. SDI jest zarejestrowane na telefon, nalezacy do
    konkretnej osoby, zajmujacej konkretny lokal.

    --
    Pozdrawiam,
    Iwona

  • 3. Data: 2002-11-30 00:31:26
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Nov 2002, Iwona Jakubowska wrote:

> [...]
    >+ oczywisci formalnie. Internet nie moze wyjsc poza lokal w ktorym jest

    Coś stoi na przeszkodzie, pomijając:
    - dyskusję "zgłoszenie czy koncesja"
    - FAQ TPSA (nie mylić z umową[1])
    ?
    Co do FAQ to sugerowałem... ;)

    >+ SDI jest zarejestrowane na telefon, nalezacy do
    >+ konkretnej osoby, zajmujacej konkretny lokal.

    No...to *każde* łącze jest na swój sposób "zarejestrowane"
    (umową :)). Ciekawe jak ci providerzy działają... ;)
    IMHO (jeśli uważasz że się mylę to prostuj) - usługa
    telekomunikacyjna (telefon/fax/i-co-tam-jeszcze) jest
    rozdzielna od dostarczania Internetu.
    Byłem przekonany że na świadczenie "usługi telefonicznej"
    trzeba mieć koncesję a na "dostarczanie internetu"
    starcza zezwolenie.
    Zeznaję że namiarów na akty prawne nie mam pod ręką :(
    Widziałem że hrabia ostatnio jakieś message-id wrzucał...

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] dysponujący umową na papierze.

  • 4. Data: 2002-12-06 14:58:06
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 29 Nov 2002 23:26:09 +0100, Iwona Jakubowska napisał(a):

    >To ze sa podlaczeni do sieci LAN nic nie zmienia. Nie mozesz tego zrobic -
    >oczywisci formalnie. Internet nie moze wyjsc poza lokal w ktorym jest
    >zainstalowanie SDI.

    Proszę o wskazanie takiego punktu w umowie bądź regulaminie SDI.
    Nie, nie w FAQ w którym równie dobrze mogą się pojawić pytania o sens
    życia...

    Nie ma czegoś takiego jak domyślny zakaz udostępniania internetu poza lokal,
    co innego jeśli jest to zaznaczone w umowie/regulaminie (czyli Neo+).

    >SDI jest zarejestrowane na telefon, nalezacy do
    >konkretnej osoby, zajmujacej konkretny lokal.

    I jaki to niby stanowi problem?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 5. Data: 2002-12-06 23:30:16
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 6 Dec 2002, Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    >+ Proszę o wskazanie takiego punktu w umowie bądź regulaminie SDI.
    >+ Nie, nie w FAQ w którym równie dobrze mogą się pojawić pytania o sens

    Osobiście tez tak uważam.
    [...]
    >+ >SDI jest zarejestrowane na telefon, nalezacy do
    >+ >konkretnej osoby, zajmujacej konkretny lokal.
    >+
    >+ I jaki to niby stanowi problem?

    Zdaje się że moje zdanie posłałem na *.prawo więc krótko
    powtórzę: IMHO TPSA się zabezpiecza, żeby później jeden
    z drugim nie przyłaził i nie płakał że nie wiedział
    iz do udostępniania łącza jest potrzebne zgłoszenie.
    I że czuję się przez TPSA poszkodowany, bo mu łącze
    udostępnili :] a jakby nie miał to by prawa nie
    łamał :>

    Pozdrowienia, Gotfryd