  • 1. Data: 2002-11-24 18:00:07
    Temat: ustanowienie pełnomocnictwa firmy, jak?
    Od: "marek" <f...@w...pl>

    Witam,

    Prowadzę małą firmę ale nie mam czasu aby ja prowadzić.

    Jak mogę ustanowić pełnomocnictwo do reprezentowania mojej firmy przez syna?
    Jak moge upoważnic go do podpisywania faktur vat?
    Czy musze go zatrudnić na etat?

    Pozdrawiam.
    Marek B.

  • 2. Data: 2002-11-24 18:33:03
    Temat: Re: ustanowienie pełnomocnictwa firmy, jak?
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

> [...]
    syna?
    > Jak moge upoważnic go do podpisywania faktur vat?

    we wpisie do ewidencji można podać pełnomocnika - koszt zależy od miasta od
    25 do 50 zł za zmiany
    możne też ustanowić pisemnie
    najlepiej poczytać np. tu:
    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTk1Jms9NzI=

    osobiście radziłbym uważać z pełnomocnictwami

  • 3. Data: 2002-11-24 19:25:56
    Od: "marek" <f...@w...pl>

    > osobiście radziłbym uważać z pełnomocnictwami

    dlaczego?

  • 4. Data: 2002-11-24 19:37:03
    Od: "nettoperz" <!nettoperz!@poczta.onet.pl>

    > dlaczego?

    jako właściciel firmy odpowiadasz za wszystko co zrobi pełnomocnik
    jeśli nawet masz 100% zaufanie zawsze może być ten pierwszy raz :(
    wiem co mówię uwierz
    reszta na priv
    pozdrawiam
    Nettoperz