  • 1. Data: 2007-02-25 20:42:17
    Temat: Ustalenie wartosci poczatkowej ST - dla mnie pilne
    Od: "smiechu" <s...@p...onet.pl>

    Witam ponownie

    Mam zapytanie
    Mam dokument przychodowy środków trwałych - umowę na dofinansowanie z jakiegoś
    funduszu.
    Jako dofinansowanie dostałem komputery i oprogramowanie o łącznej wartości X zł,
    Od drugiej strony umowy dostałem informację, że nie dostanę wartości
    poszczególnych elementów (komputerów, i oprogramowania).
    Jak to wprowadzić na stan?
    Czy mogę ustalić wartość początkową (z należytą starannością) i wprowadzić na
    podstawie mojego ustalenia tak, kwota umowy była równa kwocie umowy? Planuję to
    zrobić w ten sposób, że wezmę ceny jednostkowe za poszczególne elementy umowy,
    przemnożę przez ilości, wyjdzie jakaś suma Y którą podzielę przez kwotę umowy X
    i za pomocą tego współczynnika wyliczę wartość elementów z cen jednostkowych.
    Wyliczenia wraz z pochodzeniem cen jednostkowych podepnę pod umowę i PT.
    Uda się czy nie (zwłaszcza w czasie kontroli)?
    Sprawa jest dla mnie pilna
    Pozdr
    smiechu