  • 1. Data: 2004-02-09 11:46:34
    Temat: Ustawa o terminach platnosci...
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Co o tym sadzicie (jak w temacie)???
    Zalozmy, ze na prawde mam tych kontrahentow, dla ktorych termin platnosci
    wynosi 45 dni i wiecej... A teraz ustawa jedno naprawia, ale drugie psuje...

    P.S.
    To bedzie twarde postawienie sprawy - ale moze ktos ma kontakt z
    hipermarketami i wie jak staraja sie dostosowac do przepisow?
    Dla nich to przeciez musi byc koszmar: kaza placic i to jeszcze w normalnym
    terminie.

    Pozdrawiam
    Łukasz Goralczyk

  • 2. Data: 2004-02-09 13:18:51
    Temat: Re: Ustawa o terminach platnosci...
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > hipermarketami i wie jak staraja sie dostosowac do przepisow?
    > Dla nich to przeciez musi byc koszmar: kaza placic i to jeszcze w
    -------------------------------
    Staraja sie dostosować i płacą w terminach ale zawsze mogą znaleść jakiś
    wykręt i płacić z opóżniniem.
    Wiola

  • 3. Data: 2004-02-10 08:12:18
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    > psuje...

    > normalnym
    > Staraja sie dostosować i płacą w terminach ale zawsze mogą znaleść jakiś
    > wykręt i płacić z opóżniniem.
    Wlasnie chodzi o ten "jakis" zeby nie podpasc po ustawe...

    Pozdrawiam
    LG