  • 1. Data: 2004-03-12 08:36:46
    Temat: Re: Ustwa VAT
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Masz jakis namiar w necie na jej 99% ksztalt? Moze mozesz przelac mailem na
    priv.

    Adam

  • 2. Data: 2004-03-12 09:02:41
    Temat: Ustwa VAT
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Witam.

    Piatek, sloneczko, weekend za pasem, ale musze niestety troche popsuc humory
    spytac gdzie mozna znalezc to cudo legislacyjne - Ustawe VAT, ktora wczoraj
    nabrala na99% ostatecznego ksztaltu?

    Pozdrawiam
    Lukasz Goralczyk

  • 3. Data: 2004-03-12 12:09:24
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Masz jakis namiar w necie na jej 99% ksztalt? Moze mozesz przelac mailem
    na
    > priv.
    Khem, ja tez szukam. Moze kubek Neski?:-)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 4. Data: 2004-03-12 16:37:08
    Od: "Fin" <f...@a...pl>

    "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    humory
    > spytac gdzie mozna znalezc to cudo legislacyjne - Ustawe VAT, ktora

    http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/opust?OpenAgent&4&18
    74

    Niby to jest to ale glowy nie daje...

    pzdr
    Fin

  • 5. Data: 2004-03-12 20:59:37
    Od: "Lukasz Goralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Fin" <f...@a...pl> napisał w wiadomości

    > "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > humory
    > wczoraj
    >
    > http://orka.sejm.gov.pl/SQL.nsf/opust?OpenAgent&4&18
    74
    Po pierwsze, to gdzie mozna sie dowiedziec takich rzeczy jakie wiesz Ty?:-)
    Chodzi o wiedze na temat wskazanego archiwum.

    Po drugie, to raczej nie to - w naglowku jest napisane, ze jest to tekst
    przekazany do senatu...

    Pozdrawiam
    Lukasz