  • 1. Data: 2002-08-28 10:41:39
    Temat: vat a reprezenacja i reklama publiczna, duplikat faktury
    Od: "clodine" <c...@p...onet.pl>

    Witam :)
    Mam dwa pytania:
    1. firma podpisala umowe na "wywieszanie banera reklamowego podczas imprez
    sportowych na stadionie", dostalam wlasnie piewrsza fakture za taka usluge,
    i teraz w koszty zaksiegowalam to jako reklame publiczna, nie objeta
    limitem, ale mam pytanie czy od takiej uslugi mam prawo odliczyc vat?
    2. jak to jest z duplikatem - kontrahent w zwiazku z zagubieniem faktury z
    2001r. wystawil jej duplikat z data sierpniowa, czy moge od niej odliczac
    vat?

    dziekuje za odpowiedzi
    pozdrawiam
    clodine

  • 2. Data: 2002-08-28 11:05:39
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "clodine" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2001r. wystawil jej duplikat z data sierpniowa, czy moge od niej odliczac

    Na pierwsze pytanie tak można odliczyć Vat jest to zakup usługi reklamowej
    ( reklama publiczna )
    Na drugie pytanie to raczej tak można odliczyć w Sierpniu ale nie jestem
    pewna a co z kup.
    Jolka