  • 1. Data: 2003-01-30 20:24:00
    Temat: Uzywany motocykl i odliczenie VATu
    Od: "Michal" <m...@f...onet.pl>

    Witam,

    Słyszałem ze można odliczyc VAT przy zakupie
    uzywanego motocykla na firme. Chcialem to potwierdzic
    u fachowcow. Jezeli ktos ma jakies linki lub numery ustaw
    gdzie to jest to tez bylbym bardzo wdzieczny.

    Troche mnie dziwi ze w przypadku samochodu musi to byc
    samochod ciezarowy, a w przypadku motoru mozna odliczyc
    vat bez problemow, czy to prawda?

    Z gory dzieki za wszelkie info.

    Pozdr.
    Michal

  • 2. Data: 2003-01-31 11:10:03
    Temat: Re: Uzywany motocykl i odliczenie VATu
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Michal napisał:
> [...]
    >
    > Troche mnie dziwi ze w przypadku samochodu musi to byc
    > samochod ciezarowy, a w przypadku motoru mozna odliczyc

    Nie ma przepisu który zabraniałby odliczyć VAT od zakupionego motocykla.
    Jeżeli tylko będzie on faktycznie uzywany w działalności to VAT mozna
    odliczyć.
    Z VATem w tym przypadku jest tak jak z dochodowym - jeżeli cos jest KUP
    i jednoczesnie w ustawie o VAT nie jest powiedziane że nie możesz
    odliczyc, to możesz odliczyć.

    A zdziwić sie jeszcze zdązysz wielokrotnie. Nie szukaj sensu i
    konsekwencji w przepisach bo nie znajdziesz a tylko nerwy stracisz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-01-31 11:10:47
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Michal napisał:

    > Troche mnie dziwi ze w przypadku samochodu musi to byc
    > samochod ciezarowy, a w przypadku motoru mozna odliczyc
    > vat bez problemow, czy to prawda?

    A tak OT

    Motocykl ciężarowy???
    :-)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2003-01-31 11:18:37
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@p...onet.pl>

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message news:b1dliu$su5$2@news.tpi.pl...

    > A tak OT
    >
    > Motocykl ciężarowy???
    > :-)

    Moze z kratka :-))).

    Daniel

  • 5. Data: 2003-01-31 11:51:31
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Moze z kratka :-))).

    miedzy kierowca a pasazerem:-)
    nic sie nie martwcie - napewno cos wymysli mf jak tych motocykli przybedzie
    lawinowo w ewidencjach srodkow trwalych:-)

    ania
    www.koncepcja.aem.pl
    Krakuf
    kompromis F650 CS

  • 6. Data: 2003-01-31 12:12:12
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    Użytkownik Maddy <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1dliu$su5$...@n...tpi.pl...

    > A tak OT
    >
    > Motocykl ciężarowy???
    > :-)

    Są takie, trójkołowce z paką z tyłu dosyć popularne w krajach
    śródziemnomorskich.

  • 7. Data: 2003-01-31 15:45:28
    Od: "Michal" <m...@f...onet.pl>

    > Motocykl ciężarowy???
    > :-)

    No to cacy, zatem szukam motocykla.
    Z pewnoscia przyczyni sie on do poprawienia
    dochodowosci mojej działalnosci i mf będzie
    szczesliwy z bede szybciej do urzedu zasuwal ;-)

    Dzięki. :-)))

    Michał