  • 1. Data: 2003-01-30 19:25:28
    Temat: podatek za 2002 - mieszkanie
    Od: newbie <a...@s...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie odliczenia wydatkow na mieszkanie :

    Nabylem mieszkanie w 2001 - wtedy odliczylem wydatki - w 2002 dalej
    placilem pieniazki ( mieszkanie sie budowalo ) . Podpisalem akt koncowy
    20.12.2002 jednak zostalo mi do zaplacenia developerowi 7000 zl ktore
    place w ratach ( zapisane w akcie koncowym 7 rat po 1000 zl )
    Mam wiec pytanie czy moge te przyszle raty zaliczyc do duzej ulgi
    budowlanej czy dopiero po zaplacaeniu tych rat w tym roku odlicze je w
    przyszlym ?
    Czy w ogole bede mogl odliczyc te pieniazki jak ulga budowalana ?
    Pozdrawiam i dziekuje