  • 1. Data: 2003-01-30 15:05:40
    Temat: -= kara UKS-u - odwołanie rok później=-
    Od: "Krzysztof Dubowski" <d...@e...pl>

    Jak w temacie. Zostałem ukarany rok temu przez UKS , jak się teraz okazuje
    niesłusznie.

    Czy po minięciu terminu na odwołanie się od decyzji mam szanse na odzyskanie
    uiszczonej kary??

    Czy jest jeszcze jakaś możliwość odwołania się od wyroku??

    Po roku czasu zdecydowaliśmy się zadać pytanie dotyczące przeszłej sytuacji
    do urzędu skarbowego, jeżeli on stwierdzi że nie podlega się karze to czy
    można się odwołać??

    Nie są to wysokie kwoty , ale skoro jedna instytucja twierdzi tak a inna
    inaczej to co ma myśleć podatnik??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-30 15:07:44
    Temat: Re: -= kara UKS-u - odwołanie rok później=-
    Od: "Krzysztof Dubowski" <d...@e...pl>

    Oczywiście nie było wyroku tylko decyzja.. I nigdzie się nie odwoływałem..