  • 1. Data: 2002-02-04 13:40:56
    Temat: VAT?
    Od: "Cezary Lagod" <t...@p...onet.pl>

    może mnie ktoś oświeci, bo już się zamotałem

    - widzę teległosowanie w TV poprzez SMS
    - wysyłam SMS i płacę później za to 9zł+VAT (taka cena pokazana w TV)
    - następnie moja sieć GSM po otrzymaniu ode mnie pieniędzy płaci X% TV
    na podstawie umowy

    i tu mnie zżera ciekawość bo
    czy TV jako płatnik VAT musi odprowadzić od tych X% VAT?
    czy to by było już kolejny raz płacone (drugi), to znaczy czy sieć GSM już
    odprowadziła VAT?

  • 2. Data: 2002-02-04 16:20:45
    Temat: Re: VAT?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Cezary Lagod wrote:

    > czy TV jako płatnik VAT musi odprowadzić od tych X% VAT?
    > czy to by było już kolejny raz płacone (drugi), to znaczy czy sieć GSM już
    > odprowadziła VAT?

    Na pewno płaci (chyba, że się nie boi :)) ) a operator GSM ma od nich f-re i
    podatek naliczony.

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =