  • 1. Data: 2002-05-19 20:56:00
    Temat: VAT
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Pytanie teoretyczne laika do szanownych Grupowiczów:

    Jest grudzień 1999 r. Składam VAT-7, z którego wynika, że mam nadwyżkę
    podatku naliczonego nad należnym. Czy mogę przenieść tę kwotę do odliczenia
    na następny miesiąc, czyli na styczeń 2000 r. ?

    Pilne

    Gabi

  • 2. Data: 2002-05-19 22:38:00
    Temat: Re: VAT
    Od: "Ryszard G" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Aseta" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Pytanie teoretyczne laika do szanownych Grupowiczów:
    >
    > Jest grudzień 1999 r.
    :)

    > Składam VAT-7, z którego wynika, że mam nadwyżkę
    > podatku naliczonego nad należnym. Czy mogę przenie?ć tę kwotę do
    odliczenia
    > na następny miesi?c, czyli na styczeń 2000 r. ?

    Tak, możesz przenieść.
    VAT jest rozliczany miesięcznie i przełom roku nie ma znaczenia.

    pozdrawiam
    Ryszard G.

  • 3. Data: 2002-05-19 22:41:30
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>