  • 1. Data: 2002-05-19 16:18:05
    Temat: USTAWA o PTU
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Może ma ktoś oryginalny tekst ustawy o PTU w brzmieniu z 8 stycznia 1993
    r. - bez późniejszych zmian !!!!
    Znalezienie tego graniczy z cudem

    Gabi

  • 2. Data: 2002-05-19 17:47:58
    Temat: Re: USTAWA o PTU
    Od: "Andrzej Smereka" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aseta" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    | Może ma ktoś oryginalny tekst ustawy o PTU w brzmieniu z 8 stycznia 1993
    | r. - bez późniejszych zmian !!!!
    | Znalezienie tego graniczy z cudem
    |
    | Gabi

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Andrzej Smereka

    a...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-05-19 20:52:12
    Od: "Aseta" <a...@a...pl>

    Niestety, ale na serwerze sejmowym w podanej wyszukiwarce nie ma tekstu
    archiwalnego. Jest tekst ujednolicony, ze wszystkimi zmianami. Są oczywiście
    po kolei teksty ustaw zmieniających, ale nie wiem, co one zmieniają, bo nie
    ma źródła (czyli oryginalnego tekstu z 8 stycznia 1993.

    Nadal proszę o pomoc.

    Szukam też tekstu Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (nie ma tekstu na
    stronie sejmowej), nie mylić z Polską Klasyfikacją Obiektów Budowlanych.
    Chodzi o Klasyfikację obiektów budowlanych GUS (Zarządzenie Nr 70 Prezesa
    Głównego Urzędu Statystycznego z dnia 25 października 1989 r.) Dz.Urz. GUS z
    1998 nr 32 poz. 77. Na stronie GUS są tylko dzienniki urzędowe od 2001 r.
    Następny idiotyzm.

    Pomóżcie

    Gabi

  • 4. Data: 2002-05-19 22:56:03
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    http://www.abc.com.pl - znajdziesz tam teksty oryginalne dzienników ustaw.

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl

  • 5. Data: 2002-05-19 22:56:44
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz)

    Andrzej Smereka wrote:

    AS> http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    Na pewno w ten sposób łatwo znaleźć tekst jednolity (co prawda poprawki z 26
    marca wprowadzili dopiero 25 kwietnia), ale czy oryginalny tekst ustawy również?

  • 6. Data: 2002-05-20 11:12:06
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Aseta" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Może ma ktoś oryginalny tekst ustawy o PTU w brzmieniu z 8 stycznia 1993
    > r. - bez późniejszych zmian !!!!
    > Znalezienie tego graniczy z cudem

    Trzeba kupic wlasciwy dziennik ustaw w jakies ksiegarni.
    Lub poszukac w bibliotekach.

    Karol

  • 7. Data: 2002-05-21 18:43:11
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    Zajrzyj do skrzynki, co prawda w wersji tekstowej, ale...

    pozdrawiam
    majura
    http://www.antivirus.pl