  • 1. Data: 2002-05-19 19:51:43
    Temat: Umowy zlecienia - rejestracja?
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Jeżeli osoba ma podpisana kolejna(2) umowę zlecenia to czy pierwszą nalezy
    wyrejestrowac ZWUA i zarejestrować kolejna ZUA? Jak to jest, jeżeli np.
    poprzednia umowa była do 15, a kolejna jest od 16, a jak gdy jest tygodniowa
    przerwa?

  • 2. Data: 2002-05-20 15:30:27
    Temat: Re: Umowy zlecienia - rejestracja?
    Od: "Beti" <b...@e...pl>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyrejestrowac ZWUA i zarejestrować kolejna ZUA? Jak to jest, jeżeli np.
    > poprzednia umowa była do 15, a kolejna jest od 16, a jak gdy jest

    Jeżeli pomiędzy umowami nie ma żadnej przerwy (tak ja na podawanym przez
    Ciebie przykładzie) to nie musisz dokonywać wyrejestrowania i ponownego
    zarejestrowania. Musisz natomiast to zrobić jeżeli przerwa ta jest choćby
    jednodniowa (miałam taką samą sytuację a taką odpowiedź uzyskała w
    informacji składkowej ZUS)