  • 11. Data: 2004-07-27 10:15:05
    Temat: Re: VAT
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    max pisze:

    > Użytkownik "/slawek:c.n." <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > No tak Panowie. Poczułem się jak bandyta.

    Zwroc uwage, ze czlowiek wycial "kontekst"

    Pisalem o firmie HANDLOWEJ.

    40 000 obrotu to przy 20% marzy jest 8 000 marzy

    a to jest mniej wiecej tyle ile placi sie na ZUS,
    nie mowiac o jakims lokalu, telefonie , samochodzie czy inncy podobnych..

    To co - za darmo robi ?

    NIe uwierze.. dopoki nie zobacze kalkulacji,
    a dokad nei uwierze moje zdanie jest takie..
    Przedsiebiorstwo HANDLOWE ktore niejest platnikiem VAT,
    to poczatkujacy albo oszust..
    O ile z pozcatkujacymi mozna rozmawiac, to co dooszustow...
    wole sie od nich z daleka trzymac...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-07-27 10:58:36
    Od: "max" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to poczatkujacy albo oszust..
    > O ile z pozcatkujacymi mozna rozmawiac, to co dooszustow...

    Najmocniej przepraszam.
    Ja akurat świadczę wyłącznie usługi (projektowe). Jest to działalność
    dodatkowa poza pracą na etat. Więc myślę, że nie wystarczy mi czasu na
    przekroczenie progu 40000. Ponieważ świadczę te usługi także dla osób
    fizycznych, to myślę, że nie będąc VATowcem jestem konkurencyjny na tym
    rynku.

    Piotrek.

  • 13. Data: 2004-07-27 11:04:21
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    max pisze:

    [...]

> [...]
    > przekroczenie progu 40000. Ponieważ świadczę te usługi także dla osób
    > fizycznych, to myślę, że nie będąc VATowcem jestem konkurencyjny na tym

    Ale niema problemu... milo bylo mi wyjasnic..
    WLASNIE uslugi o malym udzialekosztow w obrocie to jedyna
    naturalna "dzialka" dla malych firm zwolnionych z VAT.

    > Piotrek.

    Pozdrawiam

    Boguslaw