  • 1. Data: 2007-08-15 06:02:16
    Temat: VAT 25 - w jakim US opłacić?
    Od: Radosław Rossa <r...@N...SPAM.gazeta.pl>

    Kupiłem używany motocykl - poprzedni właściciel jest obywatelem niemieckim.
    Prawie wszystkie papiery potrzebne do rejestracji są gotowe. Nie mam tylko
    opłaconego VAT 25.
    PYTANIE: Jeżeli motocykl kupiłem na firmę, której siedziba znajduje się w
    jednym mieście, a na stałe zameldowany jestem w innej miejscowości (innym
    powiecie - inny urząd skarbowy, do którego płacę podatek dochodowy), to gdzie
    będę opłacał VAT 25?
    Z góry dziękuję.
    Pzdr.
    RR :-)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 000765-1, 2007-08-13
    Przetestowano na: 2007-08-15 08:02:22