  • 1. Data: 2007-08-14 20:25:28
    Temat: Faktury z BlueMedia
    Od: marjek <m...@N...pl>

    Witam,

    Mam pewne wątpliwości co do prawidłowości faktur przesyłanych przez
    BlueMedia (dla niezorientowanych - faktury w formie załącznika *.pdf za
    zasilenie online telefonu).

    Przesłana faktura elektroniczna nie spełnia wymagań rozporządzenia o
    fakturach elektronicznych (nie jest podpisana podpisem elektronicznym),
    nie jest też dokumentem "papierowym"...

    Jak traktujecie takie faktury u siebie?
    Drukujecie i księgujecie?
    US się nie przyczepi??

    Pogooglowałem trochę, ale nic kontruktywnego w temacie nie znalazłem :(

    M.

  • 2. Data: 2007-08-15 07:23:36
    Temat: Re: Faktury z BlueMedia
    Od: tomekok <t...@w...gmail.com>

    marjek napisał(a):

    > Przesłana faktura elektroniczna nie spełnia wymagań rozporządzenia o
    > fakturach elektronicznych (nie jest podpisana podpisem elektronicznym),
    > nie jest też dokumentem "papierowym"...

    Bo to nie jest f-ra elektroniczna tylko f-ra do wydrukowania. I masz
    papierową.

    Pzdr.
    T.

  • 3. Data: 2007-08-16 10:10:24
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    tomekok pisze:

    > Bo to nie jest f-ra elektroniczna tylko f-ra do wydrukowania. I masz
    > papierową.

    A to drukowanie nie jest obowiązkiem wystawiającego? (szczególnie gdy
    nie dostarcza faktury elektronicznej)

    chester

  • 4. Data: 2007-08-16 10:55:56
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A to drukowanie nie jest obowiązkiem wystawiającego?

    No właśnie go na klienta scedował....
    O ile klient wydrukuje to nie ma problemu.
    I zapewne możesz odebrać oryginał wydrukowany przez wystawcę - w jego
    siedzibie.

  • 5. Data: 2007-08-28 07:24:24
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <f9t3d7$8e7$1@nemesis.news.tpi.pl> marjek napisał(a):

    > Mam pewne wątpliwości co do prawidłowości faktur przesyłanych przez
    Od siebie dodam, że to co Oni nazywają fakturą nie spełnia ustawowych
    wymogów, ponieważ w treści BRAK jest daty sprzedaży.

    --
    Artur

  • 6. Data: 2007-08-28 11:27:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Aug 2007, Artur Golański wrote:

    > Od siebie dodam, że to co Oni nazywają fakturą nie spełnia ustawowych
    > wymogów, ponieważ w treści BRAK jest daty sprzedaży.

    w kwestii formalnej: przy sprzedaży "usługi ciągłej" może być
    tylko miesiąc i rok, nie musi być daty (z dniem).
    Nie mam pojęcia co jest na tej f-rze :), czepiam się tylko
    słowa "daty" (daty sprzedaży być nie musi).
    Oczywiście data wystawienia f-ry to osobna broszka.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2007-08-28 13:06:28
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 28-08-2007 o 09:24:24 Artur Golański <A...@w...net.pl> napisał(a):

    > Od siebie dodam, że to co Oni nazywają fakturą nie spełnia ustawowych
    > wymogów, ponieważ w treści BRAK jest daty sprzedaży.

    A u mnie jest

  • 8. Data: 2007-08-31 16:29:20
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    W artykule <o...@u...compnet.com.pl> t...@o...pl napisał(a):

    > A u mnie jest
    A to dziwne, bo u mnie każda 'faktura' od nich zawiera jedynie datę
    wystawienia, miejsce wystawienia oraz termin płatności.
    Brak daty sprzedaży! Monitowałem to u nich, ale twierdzą, że tak ma być.

    --
    Artur

  • 9. Data: 2007-08-31 16:29:20
    Od: Artur Golański <A...@w...net.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > w kwestii formalnej: przy sprzedaży "usługi ciągłej" może być
    > tylko miesiąc i rok, nie musi być daty (z dniem).
    Nie mamy tu do czynienia z usługi ciągłej.
    Dokonuję wpłate pewnej kwoty która zasila moje konto. Potem za pomoca
    tego konta elektronicznie zasilam telefon prepaid.

    > (daty sprzedaży być nie musi).
    A co ws treści art. 106 ustawy o 'VAT'?

    --
    Artur

  • 10. Data: 2007-09-01 14:09:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 31 Aug 2007, Artur Golański wrote:

    > Nie mamy tu do czynienia z usługi ciągłej.

    OK.
    Przyjmijmy że mój post był OT.

    > A co ws treści art. 106 ustawy o 'VAT'?

    Jak rozumiem na postawie art.106.8 minister *zmniejszył* zakres
    obowiązków nałożonych na podatnika, jak mi się wydaje - to mu
    wolno (nie może tylko samowolnie zwiększać).

    pzdr, Gotfryd