  • 21. Data: 2004-06-25 23:00:58
    Temat: Re: VAT 7
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Jun 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    >+ > A weź ty i się zastanów.
    >+
    >+ A weź wreszcie wyluzuj.

    ...a juści :) !

    >+ I tak samo jak istnieją podatkowe 'ciężarówki'

    A nie nie. Owszem, one miały *motywację* podatkową, ale ciężarowe
    były jak najbardziej z p. widzenia przepisów o ruchu drogowym !

    >+ tak teraz zainstaniały podatkowe 'osobowe'.

    Kiedy nie :(
    To raczej poprzedni stan prawny i "pamięć materiału" rzutuje na
    takie naciąganie podziału *jakoby* samochody stawały się ciężarowe...
    a tu tylko ("tylko" :)) śrubę dokręcono :]

    >+ A, że w moim poście zabrakło złosliwego smile'a
    >+ to już inna sprawa.

    :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 22. Data: 2004-06-26 08:19:50
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

    > WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR !!!!!!!!!
    > Spytam standardowo: załóżmy że dziś inwalidom narządów ruchu przysługuje
    > jakaś ulga lub prawo. Załóżmy że ona/ono zostanie cofnięta[e].
    > Zaczniesz twierdzić że człowiek bez nogi przestał być inwalidą ??

    Tak, ja jestem przykladem cudotworczej dzialalnosci ZUS. Mam inwalidzwo od
    urodzenia, dawna I grupa, a po przepracowaniu wymaganej ilosci lat orzecznik
    ZUS dal mi dawna III grupe czyli obecna "czesciowa niezdolnosc do pracy"

    Leszek :)

  • 23. Data: 2004-06-26 09:01:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Gotfryd,

    Saturday, June 26, 2004, 1:00:58 AM, you wrote:

    > ...a juści :) !

    Ufff...

    > A nie nie. Owszem, one miały *motywację* podatkową, ale ciężarowe
    > były jak najbardziej z p. widzenia przepisów o ruchu drogowym !

    Wyciąłeś kawałek o Lanosie...

    > Kiedy nie :(

    Ależ wiem - stąd cudzysłów...

    > To raczej poprzedni stan prawny i "pamięć materiału" rzutuje na
    > takie naciąganie podziału *jakoby* samochody stawały się ciężarowe...
    > a tu tylko ("tylko" :)) śrubę dokręcono :]

    No popacz! Wiesz do czego służy cydzysłów ;-P

    > :)

    ;-D

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2004-06-28 02:58:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 26 Jun 2004, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >+ Hello Gotfryd,
    [...]
    >+ Ufff...

    .... :)

    >+ > A nie nie. Owszem, one miały *motywację* podatkową, ale ciężarowe
    >+ > były jak najbardziej z p. widzenia przepisów o ruchu drogowym !
    >+
    >+ Wyciąłeś kawałek o Lanosie...

    Nie miał znaczenia. Ciężarówka (a nie "ciężarówka") jak każda inna ;)

    >+ >>+ tak teraz zainstaniały podatkowe 'osobowe'.
    >+ > Kiedy nie :(
    >+
    >+ Ależ wiem - stąd cudzysłów...

    OK. Ale w poście do którego się przyczepiłem ani apostrofu ani cydzysłowu
    nie było (no i pasztet, bo się czepiałem ;))
    [...]
    >+ No popacz! Wiesz do czego służy cydzysłów ;-P

    "Przyjmnięto" ;) (patrz wyżej)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)