  • 1. Data: 2004-06-24 09:13:24
    Temat: VAt-7 i sprzedaz zerowa
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Witam,

    Mam tak, ze sprzedaz mam co kilka miesiecy, jednak co miesiac kupuje
    (glownie) uslugi dla prowadzenia projektow. W starej deklaracji w przypadku
    miesiaca, w ktorym nie bylo sprzedazy, wpisywalo sie zakupy w czesci D.2,
    potem - jezeli w kolejnym miesiacu rowniez nie bylo sprzedazy - kwoty z
    poprzedniego miesiaca wpisywalo sie w czesci D.3. I oczywiscie w pozycji 56
    (Kwota podatku naliczonego do odliczenia) wpisywalo sie 0 (art. 6a, ust. 9 i
    art. 19, ust. 4). I dalej juz same zera.

    W kwietniu - sprzedaz: 0.
    W maju - sprzedaz: 0.
    W czerwcu - jest sprzedaz, ale to dopiero nastepna deklaracja.

    Nie mam tylko pojecia, gdzie w nowej deklaracji (za maj) wpisac kwote
    podatku nierozliczonego w kwietniu (to, co bylo w starej deklaracji w czesci
    D.2 - zakupy towarow i uslud, nierozliczone w poprzednich okresach).

    POMOCY!

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-24 14:40:38
    Temat: Re: VAt-7 i sprzedaz zerowa
    Od: "Kristopultos" <kristopultos@wpNO_SPAM.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    czesci
    > D.2 - zakupy towarow i uslud, nierozliczone w poprzednich okresach).

    Wpisujesz to w nowym VAT-7(8) w pozycji 39. Choc teoretycznie powinno sie tu
    wpisac wartosc z deklaracji kwietniowej z pozycji 56 (jak stoi w opisie), to
    wg. mojego urzedu skarbowego nalezy zsumowac wartosc z poz. 56 ze starej
    deklaracji z podatkiem nierozliczonym. Pytalem sie o to dzisiaj w moim
    urzedzie skarbowym (Wejherowo).

    Pozdrowienia
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-06-24 23:49:36
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "Kristopultos" <kristopultos@wpNO_SPAM.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wg. mojego urzedu skarbowego nalezy zsumowac wartosc z poz. 56 ze starej
    > deklaracji z podatkiem nierozliczonym. Pytalem sie o to dzisiaj w moim

    Z braku laku wsiadlem w auto i pognalem na drugi koniec miasta do skarbowy
    (dodzwonic sie nie dalo). U mnie (w Pile) wersja troche inna: w 39 wpisujemy
    0 (jako, ze faktycznie na poprzedniej deklaracji bylo 0), a calosc po prostu
    sumujemy w 43 i 44.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 4. Data: 2004-06-25 06:51:50
    Od: "Kristopultos" <kristopultos@wpNO_SPAM.pl>

> [...]
    wpisujemy
    > 0 (jako, ze faktycznie na poprzedniej deklaracji bylo 0), a calosc po

    No to ciekawe, co urzad to inna interpretacja :-(
    Pozyjemy, zobaczymy co z tego wyniknie. Na pewno jakies klopoty.

    Pozdrowienia,
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-06-25 07:27:39
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    > No to ciekawe, co urzad to inna interpretacja :-(
    > Pozyjemy, zobaczymy co z tego wyniknie. Na pewno jakies klopoty.

    Nawet o tym nie mysl! :o)
    Milego dnia.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 6. Data: 2004-06-25 11:28:12
    Od: "Behemotka" <w...@t...pl>

    Przeczytajcie tutaj:
    http://www.mf.gov.pl/_files_/vat/pytaniaiodpowidzi.p
    df
    pytanie 45 na stronie 13

    Pozdrawiam,
    --
    Behemotka

  • 7. Data: 2004-06-25 13:03:03
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    Użytkownik "Behemotka" <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytajcie tutaj:
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/vat/pytaniaiodpowidzi.p
    df
    > pytanie 45 na stronie 13

    A dokladnie 44 na 13. :o)
    I wszystko jasne.
    Wielkie dzieki, milego weekendu.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 8. Data: 2004-06-25 13:19:38
    Od: "Behemotka" <w...@t...pl>

    > A dokladnie 44 na 13. :o)

    Upieram sie jednak, ze 45, chyba ze juz od tej nowej deklaracji zmysly mi
    sie pomieszly ;-)

    > Wielkie dzieki, milego weekendu.

    Nie za ma co. Po prostu mialam ten sam problem.
    Pozdrawiam (weekendowo),
    --
    Behemotka

  • 9. Data: 2004-06-25 13:23:08
    Od: "Marcin" <b...@b...com>

    > Upieram sie jednak, ze 45, chyba ze juz od tej nowej deklaracji zmysly mi
    > sie pomieszly ;-)

    Jednak 44. 45 dotyczy zaliczek.

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 10. Data: 2004-06-25 13:34:19
    Od: "Behemotka" <w...@t...pl>

    > Jednak 44. 45 dotyczy zaliczek.

    Zaczelam sie juz powaznie o siebie martwic.. ale okazuje sie, ze Ty masz
    racje, ale ja rowniez sie nie mylilam, tylko moj stan wiedzy byl z dnia
    wczorajszego ;-) Po odswiezeniu strony (mialam ja otwarta od wczoraj)
    pytanie nr 45 zamienilo sie w pytanie nr 44.
    --
    Behemotka