  • 11. Data: 2009-07-07 11:36:04
    Temat: Re: VAT-7 a stawka zwolniona
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Możliwość wpisu do KPiR raportu z kasy jest AFAIR regulowana osobnym
    > przepisem - zajrzyj do rozporządzenia, w tej chwili wybywam sprzed
    > kompa :)

    widzialem ten zapis, tyle ze mozna go dwuznacznie zrozumiec,
    ja go rozumiem tak , ze musze prowadzic osobne zestawienie w ktorym bede
    zamieszczal
    raporty dobowe i dopiero te zestawienie zaksieguje na koneic miesiaca w
    ksiedze.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99