    From: "Latet" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: VAT-7 - grosze
    Date: Fri, 13 Dec 2002 17:14:45 +0100

    Sorry, ze wracam upracie z tą dość błahą sprawą,
    ale juz mnie .......................... trafia, bo całkiem poważne
    źródła podają mi sprzeczne dane.

    1/3 pytanych księgowych twierdzi, ze obcinanie groszy na VAT-7
    to jakas bzdura i normalnie zaokrąglają

    Kolajna 1/3 wie, ze powinno sie grosze obcinac, ale......"na wszelki
    wypadek"
    je zaokrąga.

    Jeszcze inni mowią, że obcinaja, ale ponieważ to może zaniżyć należność,
    do dobrze jest od czasu do czasu doliczyc złotówkę czy dwie na korzyść
    fiskusa.

    Ludzie, to jakas paranoja jest!

    Próbowałem uciec od problemu tankując benzynę na stacji tak,
    aby licznik wskazywał ,00 gr. Nie jest to łatwe - spróbujcie sami.
    Ale dałem sobie spokój, jak sobie przypomniałem, że przecież i tak
    nie odliczam waty od benzyny :-)

    latet