  • 1. Data: 2009-01-08 08:18:05
    Temat: VAT-R, a jednak
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Witam!
    w urzedzie skarbowym w sopocie Pani w okienku powiedziala ze przyjmie vat-r
    dopiero z
    potwierdzeniem wplaty.
    Tak wiec utrzymuje, chore to jest by placic 170 zl po to by dobrowolnie
    zaplacic vat z 40 tys

    A co do zusu i czerwonej pieczatki, przeszlo :) mowie babce ze podobno zus
    nie lubi czerwonej pieczatki, spojrzala zdziwiona, wziela deklaracje i
    poszla wklepac do kompa.

    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 2. Data: 2009-01-08 08:25:20
    Temat: Re: VAT-R, a jednak
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Kotlet mielony pisze:
    > Witam!
    > w urzedzie skarbowym w sopocie Pani w okienku powiedziala ze przyjmie
    > vat-r dopiero z
    > potwierdzeniem wplaty.

    Trzeba było wysłać pocztą :)

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-01-08 08:35:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 09:18:05 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > A co do zusu i czerwonej pieczatki, przeszlo :) mowie babce ze podobno zus
    > nie lubi czerwonej pieczatki, spojrzala zdziwiona, wziela deklaracje i
    > poszla wklepac do kompa.

    Jak "wklepać" to było to ZFA. Problem z pieczątką jest tylko przy
    skanowanych a nie wklepywanych - czyli ZUA, DRA itp.

  • 4. Data: 2009-01-08 08:59:57
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 08-01-2009 o 09:25:20 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Trzeba było wysłać pocztą :)

    Albo powołać się na znowelizowany bodajże art. 10 swobody
    i KK :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-01-08 09:23:15
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Jak "wklepać" to było to ZFA. Problem z pieczątką jest tylko przy
    > skanowanych a nie wklepywanych - czyli ZUA, DRA itp.

    czyli tych co przez platnika ida?

  • 6. Data: 2009-01-08 09:24:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 08 Jan 2009 10:23:15 +0100, Kotlet mielony napisał(a):

    > czyli tych co przez platnika ida?

    Tak

  • 7. Data: 2009-01-08 09:28:30
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    > Tak

    wlasnie czekam na zdalnego notariusza ci mi dokumenty dla unizeto odbierze,
    wiec ja mam problem z głowy :-)

  • 8. Data: 2009-01-08 12:48:06
    Od: Bad Behaviour <b...@b...co.nz>

    Liwiusz wrote: