  • Data: 2003-11-25 11:24:55
    Temat: VAT, a naprawa bezgotówkowa
    Od: "MK" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytanie do expertów.

    Samochód ciezarowy wziety w leasing. Kolizja drogowa, likwidacja szkody
    z OC. Prosze leasingodawce o upowaznienie wybranego przeze mnie wartsztatu
    do odbioru odszkodowania (oni beda dokonywac naprawy). Warsztat wystawia
    fakture na mnie, a ubezpieczyciel placi tylko czesc netto. Ja wiec musze
    zaplacic VAT. I teraz pytanie: jak moge ten VAT odliczyc? Co, gdzie i na
    jakiej podstawie musze zaksiegowac aby bylo to zgodne z ustawa o VAT?

    I pytanie pomocnicze (jesli na pierwsze nie dostane odpowiedzi :) - sa
    gdzies w sieci wzory zapytan do US?

    pozdrowienia,
    MK.