  • 1. Data: 2004-06-04 14:01:47
    Temat: VAT bez prawa do odliczenia a KUP
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    Witam serdecznie !
    Chciałbym dowiedzieć się jak zamierzacie księgować VAT bez prawa do
    odliczenia w KUP od faktur, dla których przysługuje odliczenie (a może
    poprawniej naliczenie?) VATu w miesiącach następnych.
    Sytuacja następująca: firma otrzymuje fakturę na początku czerwca za
    towary/usługi dostarczone w maju, netto w KUP maja, VAT do czerwca. No tak,
    ale ten VAT składa się na część z prawem do naliczenia, a część nie. Część
    nie naliczalną wpisujemy do KUP, którego miesiąca: maja czy czerwca?
    Wg mnie, sprawa nie jest jednoznaczna, więc oczekuję merytorycznej
    dysputy.
    Darek

  • 2. Data: 2004-06-05 11:12:14
    Temat: Re: VAT bez prawa do odliczenia a KUP
    Od: "pisarz" <q...@q...co>

    Zadałem tak durne i oczywiste pytanie, że się zbłaźniłem, czy nikt nie ma
    odwagi wypowiedzieć się?
    Pozdrawiam
    Darek