  • 1. Data: 2004-06-04 14:23:51
    Temat: Pytanie o program Vatowiec
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Warto się zainteresować? Ktoś używa?
    (http://www.vatowiec.pl)
    Podzielcie się jakimiś opiniami... ;)

    Z góry dzięki,

    RobTM:)

    ps.To nie jest reklama, szukam własnie jakiegoś programu...
    --
    - I tak własnie, synku, działa silnik rakietowy.
    - Tato, a dlaczego jak smok zieje ogniem, to nie leci do tyłu?

  • 2. Data: 2004-06-04 16:03:20
    Temat: Re: Pytanie o program Vatowiec
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Robert Szczygiel" <R...@f...addr.ess> napisał w wiadomości
    .
    > Warto się zainteresować? Ktoś używa?
    > (http://www.vatowiec.pl)

    zadaj pytanie w innej formie .każdy program ma swoich zwolenników i
    przeciwników ale wątpię aby ktoś przytomny podjął się krytykowania
    publicznie jakiegoś programu na łamach grupy - wszystko zależy od
    sprzetu jaki masz co chcesz za pomoca tego programu uzyskać i czy jesteś
    przygotowany do tego aby w pełni korzystać z mozliwosci jaki dany
    program oferuje .każdy człowiek ma jakiegos fioła -uzywam też
    oprogramowania innej firmy nie dlatego że jest najlepszy ale że tak sie
    przyzwyczaiłem do jego funkcji i znam wszystkie tajniki szaleństwa jego
    programisty .jak cię denerwuje to go zmień -nie ma nic gorszego jak
    stres.
    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 3. Data: 2004-06-06 17:56:47
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 4. czerwca 2004 16:23 opublikowane na
    pl.soc.prawo.podatki podpisane Robert Szczygiel:

    > Warto się zainteresować? Ktoś używa?
    > (http://www.vatowiec.pl)
    > Podzielcie się jakimiś opiniami... ;)

    Uwaga ! Nie wyrażam zgody na publikację oprogramowania przez Magazyn
    Komputerowy "Enter".
    Wyrażam zgodę na publikację przez wszystkie pozostałe czasopisma,
    wydawnictwa, portale, ... .

    Ciekawe czym mu Enter zaszedł za skórę. Ja np. mam takie zdanie o CHIPie :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-06-07 20:22:08
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Opix wrote:
> [...]
    > sie przyzwyczaiłem do jego funkcji i znam wszystkie tajniki szaleństwa
    > jego programisty .jak cię denerwuje to go zmień -nie ma nic gorszego

    OK.

    Mam zamiar przesiasci sie z KP CDN'a na cos innego (mniejsza z tym,
    dlaczego), czyli nie chodzi mi o pelna ksiegowosc (choc ten program
    ja oferuje). Raczej chodzi mi o dojrzalosc programu (tzn. istnienie/
    nieistnienie w nim denerwujacych cech wieku dziecinego, typu:
    "nie naciskaj przypadkiem ctrl-b, bo program sie wykrzacza", ogolnie
    pojeta "przyjacielskosc" dla uzytkownika (choc to nie jest
    najwazniejsze) i przede wszystkim - nadazanie za zmianami w prawie.

    Dzieki za zainteresowanie. :)

    RobTM:)

  • 5. Data: 2004-06-07 20:23:02
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Tristan Alder wrote:
> [...]
    > wydawnictwa, portale, ... .
    >
    > Ciekawe czym mu Enter zaszedł za skórę. Ja np. mam takie zdanie o CHIPie :)

    Mnie to sie spodobalo. ;) Znaczy - autor z charakterem. :)

    RobTM:)