  • 11. Data: 2009-12-28 17:32:06
    Temat: Re: VAT do UE
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 28-12-2009 o 18:06:41 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > To akurat jest bez znaczenia.

    Tylko do 31/12/2009

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2009-12-28 18:06:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Tylko do 31/12/2009

    Przecież pisałem, że nie wiem jaki jest nowy stan
    prawny :-).

    Z tego nowego stanu prawnego wywnioskowałem na razie, że żeby
    uniknąć skrócownego terminu składania informacji podsumowującej
    tzreba bedzie przejść na elektroniczne wysyłanie.

  • 13. Data: 2009-12-29 09:18:37
    Od: "s...@p...onet.pl" <s...@p...onet.pl>

    cef pisze:
    > Wpisz w googla licencja a vat albo oprogramowanie a vat i poczytaj.
    > Albo przeczytaj z większym zrozumieniem tekst w linku, który podałem.

    A widzisz. Dziękuję ślicznie - już sprawdzam.

    Pozdrowienia
    smykas