  • 1. Data: 2005-04-05 16:19:27
    Temat: VAT i PKWiU na uslugi dziennikarskie?
    Od: "piotr" <p...@t...org>

    Tak jak w temacie... potrzebuję stawki VAT'u i numer PKWiU do wystawienia
    faktury za artykuly prasowe. Muszę wystawić fakture redakcji gazety za
    napisane przeze mnie kilku artykułów i nie wiem jak. Pomóżcie!
    PP

  • 2. Data: 2005-04-05 21:14:07
    Temat: Re: VAT i PKWiU na uslugi dziennikarskie?
    Od: "latet" <l...@n...pl>

    > Tak jak w temacie... potrzebuję stawki VAT'u i numer PKWiU do wystawienia
    > faktury za artykuly prasowe. Muszę wystawić fakture redakcji gazety za
    > napisane przeze mnie kilku artykułów i nie wiem jak. Pomóżcie!

    IMHO - to podlega pod "uslugi agencji informacyjnych" PKD 92.4.Z,
    co obejmuje dostarczanie środkom masowego przekazu
    tekstów oraz fotografii. VAT obecnie 22% (w przeszlosci
    czesto stawka była zmieniana - przez dłuższy czas była "ZW").

    Z tego co wiem (i praktykuję) to kodu PKWiU nie trzeba
    wyszczególniac na fakturze dla usług objętych stawką 22%.

    latet