  • 1. Data: 2003-01-27 09:14:49
    Temat: VAT i reprezentacja
    Od: "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com>

    Wyprodukowałem kalendarz własnej firmy (rozdaję go klientom). Jak rozliczyć
    VAT? Produkcja została wykonana z materiałów do naszej normalnej produkcji -
    VAT odliczony.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2003-01-27 21:01:07
    Temat: Re: VAT i reprezentacja
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Michał" <kridel@USUN_TO.bigfoot.com> napisał w wiadomości
> [...]
    rozliczyć
    > VAT? Produkcja została wykonana z materiałów do naszej normalnej

    -------------------------------------
    Myśle że należy to potraktować jak wydanie własnych wyrobów na cele reklamy
    czyli wystawić fakture wewnetrzną na cele reklamy i naliczyć Vat
    Wiola

  • 3. Data: 2003-01-28 06:12:08
    Od: "Michał Kridel" <k...@b...com>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    reklamy
    > czyli wystawić fakture wewnetrzną na cele reklamy i naliczyć Vat

    Tak myślałem, ale czy należy (w przypadku KPiR) zakupy materiałów
    wystornować w wpisać w rubrykę RiR? Jeżeli tak to jak zliczyć niepoliczalne
    materiały pomocnicze?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2003-01-28 23:35:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003, Michał Kridel wrote:

> [...]
    >+ Tak myślałem, ale czy należy (w przypadku KPiR) zakupy materiałów
    >+ wystornować w wpisać w rubrykę RiR? Jeżeli tak to jak zliczyć niepoliczalne

    Nie wiem czy złym pomysłem byłoby *po prostu* wycenić te kalendarze
    tak jak "zwykłą" produkcję i tyle wpisać na FW. Zdaje się że
    taka jest zasada wyceniania wartości dla potrzeb FW :)
    (nie mam zdrowia sprawdzać !)

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-01-29 00:06:50
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

> [...]
    > tak jak "zwykłą" produkcję i tyle wpisać na FW. Zdaje się że
    > taka jest zasada wyceniania wartości dla potrzeb FW :)

    Dobrze prawi,dać mu kielicha np Smirnowa.Człowiek zasłabł,a to postawi go
    na nogi.O tej porze reklama dozwolona.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet