  • 1. Data: 2003-01-27 11:07:52
    Temat: oplaty do zusu.
    Od: Maciej Kalkowski <m...@w...org>

    Chciallbym rozpoczac wlasna dzialalnosc ( jednoosobowa firme ) .
    Niestety nie wiem czy bede w stanie zarobic na oplaty z tym zwiazane.
    Jestem studentem , pracuje na pol etatu .
    Interesuje mnie jakie stawki musialbym placic do ZUSu.
    Ewentualnie co musialbym zrobic zeby moje oplaty byly jak najmnijesze.

    Z gory dziekuje za odpowiedz
    Pozdrawiam

    Maciej Kalkowski

    --
    ( - admin - )

  • 2. Data: 2003-01-27 12:50:49
    Temat: Re: oplaty do zusu.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2003, Maciej Kalkowski wrote:

    >+ Chciallbym rozpoczac wlasna dzialalnosc ( jednoosobowa firme ) .
    [...]
    >+ Jestem studentem , pracuje na pol etatu .

    "Ilość etatu" jest bez znaczenia. Ważne czy zarabiasz minimum
    średnią krajową, i to najlepiej z okładem 1/(75%) :) (żeby
    nie "wpaść" w razie choroby).
    [...]
    >+ Ewentualnie co musialbym zrobic zeby moje oplaty byly jak najmnijesze.

    ...bo wtedy to tylko zdrowotne...

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-27 14:49:55
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > "Ilość etatu" jest bez znaczenia. Ważne czy zarabiasz minimum
    > średnią krajową, i to najlepiej z okładem 1/(75%) :) (żeby
    > nie "wpaść" w razie choroby)
    Ejże, Gotfrydzie, średnią????
    I przy okazji - możesz rozwinąć ten okład?

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 4. Data: 2003-01-27 15:57:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2003, maup wrote:

> [...]
    >+ > "Ilość etatu" jest bez znaczenia. Ważne czy zarabiasz minimum
    >+ > średnią krajową, i to najlepiej z okładem 1/(75%) :) (żeby

    *WRÓĆ* !!
    Oczywiście, minimalna (o ile znowu terminów nie poplątałem :()
    Thx. za czuwanie :)

    >+ I przy okazji - możesz rozwinąć ten okład?

    Łapiesz się na chorobowe płatne 75%...i co wtedy ? ;)

    pzdr, Gotfryd