  • 1. Data: 2004-01-18 17:37:18
    Temat: VAT i zezwolenia jak to jest ?? 7/22 %
    Od: "Rafal" <r...@n...com.pl>

    Witam

    Temat troche byl juz na news ale mam pytanie z innej beczki .
    Jesli sie zarejestrujemy w UIRT jako dostawca internetu mozemy wystawiac
    faktury VAT 7%.

    Ale moje pytanie brzmi co bedzie, jesli nie jest firma zarejestrowana ale
    wystawia faktury VAT 7 % ??
    Co bedzie w razie kontroli US ?

    rafal

  • 2. Data: 2004-01-18 17:50:56
    Temat: Re: VAT i zezwolenia jak to jest ?? 7/22 %
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 18 Jan 2004 18:37:18 +0100, w <bueg97$al0$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Rafal"
    <r...@n...com.pl> napisał(-a):

> [...]
    > faktury VAT 7%.
    >
    > Ale moje pytanie brzmi co bedzie, jesli nie jest firma zarejestrowana ale

    Jeżeli jest to warunkiem niezbędnym, to po prostu naliczą "domiar" + odsetki +
    kara.

    Lepiej składaj korekty ;)

  • 3. Data: 2004-01-18 21:09:50
    Od: "Kurdebalans" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > faktury VAT 7%.
    >
    > Ale moje pytanie brzmi co bedzie, jesli nie jest firma zarejestrowana ale

    Podstawą do opodatkowania danego wyrobu lub usługi VAT'em
    jest ustawa o podatku VAT i wydane do tej ustawy rozporządzenie
    które z kolei bazuje na PKWiU (Polska Klasyfikacja Wyrobów i Usług).
    Nie ma tam nic o UIRT!!!
    Ważne żeby sprzedawana przez Ciebie usługa była zakwalifikowana
    na podstawie PKWiU do grupy 7% VAT.
    Obowiązki wobec UIRT wynikają z zupełnie innej ustawy.
    [kurdebalans]

  • 4. Data: 2004-01-18 23:29:44
    Od: "Japicar - News" <j...@c...one.pl>

> [...]
    > faktury VAT 7%.
    >
    > Ale moje pytanie brzmi co bedzie, jesli nie jest firma zarejestrowana ale

    VAT wynika z PKWiU, gdzie 64.20.1 to usługa transmisji danych opodatkowana
    VAT 7%, nie ma to nic wspólnego ze zgłoszeniem działalności
    telekomunikacyjnej do URTiP, które to zgłoszenie jest wymagane, aby
    zaistnieć w ksiegach URTiP w celach kontroli dzialaności od strony przepisów
    prawa telekomunikacyjnego!

    Jap