  • 1. Data: 2002-02-24 15:58:44
    Temat: VAT na budownictwo??
    Od: "kubako'" <n...@k...net>

    witam

    Mam następujący dylemat. Chciałbym kupić mieszkanie w spółdzielni
    mieszkaniowej. Mieszkanie jest już w trakcie budowy, lecz zostanie oddane
    dopiero w przyszłym roku. Prawdopodobnie od przyszłego roku zostanie również
    wprowadzony 22% podatek VAT od nieruchomości.. Za mieszkanie płacę ratami,
    część rat mam już zapłaconą, część wpłacę dopiero w 2003. I teraz pytanie,
    czy będę musiał zapłacić 22% od całej wartości inwestycji, czy tylko od tej
    sumy rat które wpłacę po wprowadzeniu VATu?

    kuba