  • 1. Data: 2002-02-24 15:22:58
    Temat: fa za telefon - jak ksiegowac
    Od: "Paweł Słowik" <s...@m...pl>

    Jestem na KPIR. Jak prawidlowo powinna zostac zaksiegowana fa za telefon
    stacjonarny na firme?

    Data wystawienia: 1.01.2002
    Data sprzedazy: 31.12.2001

    Do dochodowego w grudniu 2001 a do VATu w styczniu 2002?

    Podobnie jest co miesiac, np.
    Data wystawienia: 1.02.2002
    Data sprzedazy:31.01.2002

    Pozdr, Pawel S.

  • 2. Data: 2002-02-24 21:19:30
    Temat: Re: fa za telefon - jak ksiegowac
    Od: Robert Wiśniewski <r...@p...onet.pl>

    "Paweł Słowik" napisał(a):

    > Jestem na KPIR. Jak prawidlowo powinna zostac zaksiegowana fa za telefon
    > stacjonarny na firme?
    >
    > Data wystawienia: 1.01.2002
    > Data sprzedazy: 31.12.2001
    >
    > Do dochodowego w grudniu 2001 a do VATu w styczniu 2002?
    >
    > Podobnie jest co miesiac, np.
    > Data wystawienia: 1.02.2002
    > Data sprzedazy:31.01.2002

    Faktury za telefon powinny byc ksiegowane.... z data terminu platnosci.

    Robert

  • 3. Data: 2002-02-25 07:06:29
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002, Paweł Słowik wrote:

> [...]
    >+ Data sprzedazy: 31.12.2001
    >+
    >+ Do dochodowego w grudniu 2001 a do VATu w styczniu 2002?

    Na pewno nie cały !
    Dlatego że:
    - "Za impulsy" jest "za grudzień"
    - abonament jest "za styczeń" !

    Sam niedawno pytałem, była odpowiedź Orki, rzuć okiem na
    60 ostatnich postów a znajdziesz :)

    >+ Podobnie jest co miesiac, np.
    >+ Data wystawienia: 1.02.2002
    >+ Data sprzedazy:31.01.2002

    Tu IMHO sprawa jest prosta: nie da się inaczej niż "na
    bieżąco" !
    Ponieważ "data wystawienia" wskazuje że jest to rozliczenie
    za *zeszły* miesiąć - musiałbyś robić co miesiąc korektę ;>
    (zakładam że f-ra "przychodzi" *po* terminie wystawienia,
    czyli np. po 20.)
    Ustawa nie wymaga "rozliczania miesiąca" :)

    Pozdrowienia, Gotfryd